Orice autoritate sau institutie publica, atunci cand doreste sa achizitioneze diverse bunuri mobile sau servicii, are obligatia, conform legislatiei in vigoare, sa foloseasca platforma electronica SEAP, care e controlata si reglementata de catre Agenția pentru Agenda Digitală a României (AADR).
Produsele listate de catre https://www.mobilab.ro pe website-ul propriu, pot fi achizitionate prin intermediul platformei SEAP.
Accesand site-ul SEAP / SICAP http://www.e-licitatie.ro/ veti gasi marea majoritate a produselor listate in catalogul electronic al societatii noastre Mobilab Creations SRL
In cazul in care unul sau mai multe produse pe care doriti sa le achizitionati nu se regasesc in platforma SEAP / SICAP va rugam sa luati legatura cu noi in vederea listarii produselor in platforma
Ulterior produsele vor fi incarcate pe SEAP, iar dupa finalizarea procedurilor de achizitie vor fi expediate catre dvs.
Cum se achizitioneaza produsele?
• Ca orice utilizator, plasati comanda pe website-ul, www.mobilab.ro , acestea insemnand: alegerea produselor, adaugarea acestora in cosul de cumparaturi iar la final, in sectiunea de “Observatii” a comenzii, se va specifica intentia de a achizitiona produsele prin platforma SEAP.
Acest pas este necesar pentru verificarea stocului.
Comentariul poate fi denumit astfel: “SEAP".
• In scurt timp dupa plasarea comenzii, o sa primiti un telefon de confirmare a comenzii si detaliile despre livrare.
• Dupa Confirmarea Telefonica, produsele alese vor fi incarcate (daca nu sunt inca incarcate) in platforma SEAP, iar procesul de achizitie publica poate demara.
• Va vom informa telefonic si pe email cand incarcarea acestora (daca e cazul) a fost finalizata, putand ulterior incepe procesul de achizitie.
• Ultimul pas presupune emiterea facturii fiscale, aferente comenzii dumneavoastra.
Pentru intrebari si asistenta va rugam sa ne contactati e-mail sau telefonic.
Contact : - e-mail : contact@mobilab.ro
- Tel. sau WhatsApp : +40743678616
Va multumim,
Echipa mobilab.ro